Kagan_pasa2 bnm de durumum aynı cnm son 7 günüm Çarşamba sezeryanla doğumum var ve her an yeni bir agrı sızı başlıyor bgn de biraz akıntım ve vajinama ara ara baskı hissediyorum sanırım kızım hareket ettikçe oluyor bnde korkuyorum erken gelmesinden😱 artık erken degil biliyorum ama günü belliyken o günü bekleyelim istiyorum 🙏🏻