Dioz yok canm ya devletin eski hastanesinde yengengemde kiz kardesimde dogum yapti o zaman odalar bir kac kisilikti herkesin bir bayan refakatcisi oluyordu bu yeni hastanede odalar bir yada iki kisilik tek kisilik olursa esinde kalir yaninda iki kisilik olsa annen kalir yaninda tek kalmak diye birsey yok cnm