Firdevsibici Blnmzz ben hamileliğimde değil ama daha önce yumurtam kırıldığı için orada yatmıştım 3 sene önce gayet ilgililerdi
cansualisa Blnmzz erhan toy iyi bir hoca ama o olmuyor onun adına randevu veriyorlar stajyere bakıyor
Dilek_ackbas Blnmzz ben Erhan beye devamlı gidiyorum doğumuda ona düşünüyorum insallah iyi bir doktor arkadaşım da onda doğum yapmisti sezeryan