Merhaba kızlar ,lütfen cevap verebilir misiniz🙏🙏yarın 27 haftalık olucaz ve çok sancı çektiğim için doktora gittik bebek doğum kanalına inmiş dedi iğne falan yaptı ilaç başladık.agrilar geçmezse haberleselim dedi.fakat ben Cook zor ve yatarak bı hamilelik geçiriyorum daha kötüsü olamaz demiştim bu sefer de bu oldu 🤦♀️ doktora gitsem sanki bebeğimi benden alacaklar gibi saçma bı düşünceden çıkamıyorum.benim gibi bebeği erken doğum kanalına girip sonra duzelen var mı aranizda🙏