Bebekdelisi Kevser006 ben oncekı doğumunda aptamıl preaptamıl kullandım ama ismi degıstımı bılmıyorum canım cok iyi gelmıstı gazada yapmamıstı
mimaranne06 Kevser006 Benim doktorum aldırmıştı ama sütün kilo aldırmazsa kullanırız demişti. Kullanmadım o yüzden. Ama arkadaşım kullandı faydasını gördü.
Firdevsibici Kevser006 benim bebeğim küvözdeyken istemişti doktorumuz ancak 3. Günde sütüm geldikten sonra mama kullanmamışlar hiç yani işe yaramasa doktor istemez diye düşünüyorum
Taricat Kevser006 benim ilk oglum erken doğmuştu sütümle kilo almiyordu bu mama sayesinde toparladı Aptamil prematildi galiba adı doktorumuz önermişti bize de güvenle kullanabilirsiniz çok hizli kilo aldırıyor
Kevser006 Bebekdelisi doktora danışıp kulanmayı düşünüyorum biraz daha hızlı toplasın kendini istiyorum çok küçük çünkü yada bana öyle geliyor🥲
Kevser006 mimaranne06 şuan benim oğlum da küvez de süt götürüyorum her akşam ama mama da veriyorlar benden mama flan istemediler çıkınca kulanmayı düşünüyordum doktora danışmadan kulanılmaması gerekli sanırım
Kevser006 Firdevsibici benim sütüm geliyor da biraz daha hızlı toplasın kendini istiyorum enfeksiyona açık bir bebek şuan zaten antibiyotik alıyor küvezde halen
Kevser006 Taricat benim oğlum da 36 hafta da doğdu kilosu biraz düşük 2200 küvez de kalıyor doktora danışmadan kulanılmaması gerekli sanırım bu mama
mimaranne06 Kevser006 Kesinlikle doktora danışmadan vermeyin. Normal kilo alımı olan bebeklere tavsiye edilmiyor diye biliyorum.