Fundayakut Kızlar 30+3 deyim bazen hareketleri canımı çok acıtıyor özellikle yan tarafımda olunca sizde yaşıyor musunuz böyle ?
DrSnm Fundayakut bende 35+2 deyim ve gerçekten aşırı acitiyo canım çok yaniyo a bir aldor diye düşünüyorum alanı daraldığı için rahat hissetmiyodur kendini 🙂
zehracal Fundayakut 28. Haftamdayım bazen göbek deliğimin sol tarafında duruyor sertleştiriyor kendini canımı acıtıyor ben burdayım diyor 😄
Afraaaa Fundayakut normal canım ileriki haftalarda daha çok olacak benim özellikle kaburgaların batiyodu bi yattigim yere uzun süre yatamiyodum ağlardım bile ağrısından artık ama hepsi geciyo sonu çok güzel emin ol😍
Fundayakut kahvesever__ Sanki dirseği yada diziyle vuruyor gibi yani bilmiyorum sivri bişey gibi geliyor böyle devam ederse doğuma kadar nasıl olucak bilmiyorum 😓
Fundayakut zehracal Bende genelde hep solda hissediyorum elimi koyıylrum böyle karnım şişyor iniyor 😅
Fundayakut Afraaaa Benim sağ böbrekte genişleme çıktı o yüzden sağa da çok yatamıyorum birazcık zorluyor
Balkizin_annesi23 Fundayakut aynı gündeyiz ben iki gündür çok aşağıda hissediyorum anlık vurunca idrarım felan geliyor çok korkuyorum sanki çıkacak gibi oluyor ve çok fazla dönüyor benimki
Fundayakut Balkizin_annesi23 Yaaa benimde çişim geldiğinde tekme atınca bende tutamicakmışım gibi oluyor böylr 😅😅 bende canım bu kadar acıdığına göre dönüyordur diye düşünüyorum
Susen2 Haftadayim, eskiden ay ne tatli hareketler dedigim hareketler su an inanilmaz can yakmaya basladi. Bir de ikiz olunca belime, kasiklara, vajinama, mideme her tarafa agri yapiyor. Her gun o gun doguracakmisim gibi hissediyorum artik bir yandan da dogurmamak icin dua ediyorum🙏