Sinemak_97 canım çok harika bir doktor ben 21 haftama kadar kendisine gittim ve riskli bir gebelikti benimki(kendisi genelde hep riskli gebeliklerle ilgileniyor)yaklaşımı bilgisi hastasını takip etme süreci çok iyi. Wpden en ufak biseyde mesaj atsan dönüş yapar randevularini kendi oluşturur. Daha sonra gidemedim çünkü eşimin çalıştığı kurum başka hastaneyle anlaşma yaptı doğum ve doktor ücreti çok ucuza geldiği için değiştirmek zorunda kaldım. Ama kesinlikle tavsiye ederim 💯