2 gün önce spinal sezeryan oldum çok şükür iyiyim korkulacak bir şey yok ağrılar oluyor ağrı kesici istedim öyle olunca bir de dirençli olup bol bol yürümeye çalıştım buarada benim de 38+3tü kendinize güvenin siz de bebekte sağlıklı olduktan sonra hepsi çabucak olup geçecek hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏