Minikcennetim Kızlar cuma idrar verdim böyle çıkmış bebeğimin karın çevresi gerideydi bununla mı alakalı acaba bilenler yazarsa çok sevinirim
mrvak Minikcennetim şeker hastalığınız yoksa sıkıntılı bi durum değil bol sıvı takviyesi ile normale dönecektir susuz kaldığınız için yüksek çıkmıştır büyük ihtimal 😌
Edasahiin Minikcennetim su ve yeterince besin almamissiniz yeterli miktarda demekki, ondan dolayi pozitif cikar Genelde kusanlarda pozitiftir
Ummu1234 Minikcennetim keton sizin mide bulantınız olduğunu gösteriyor bildiğim. Sağlık ocağında idrar testi verdim keton++ çıkmış sordum bulantıların olduğunu gösteriyor çok su iç dediler
Minikcennetim Ummu1234 canım hiç bulantım yok 32 haftalığım bugün bi iki kere oldu ama anlık testi verirken hiç yoktu anlamadım