Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim 4-5 gündür nabzım o kadar yüksek ki oturur pozisyonda bile 100-120 leri görüyorum kalbim beynimin içinde atıyor sanki doktor tiroidlerden şüphelendi tsh 10 çıkınca tiroid ilacına başlattı dün ama değişen bir şey yok bu normal mi kardiyologa mı gitmem lazım nasıl düşer bu nabız ilk haftalarda bunu yaşayan var mı bi akıl verin nolur :(