melikessuuu Nasıl yaptınız borç yapılandırmasını? Ben en son kyk 2016 da almıştım vergi dairesine giden borçlar silinmedi mi?
Daisy0000 melikessuuu Benim 10bin tl silinmiş. Kendi adıma çok mutlu olsam da ödeyen arkadaşlar için üzüldüm. En yakın arkadaşımın da bu ay son taksitiydi haberi duyunca kendini haklı olarak çok kötü hissetti…
Simmsimm Kızlar ödediğiniz kısım silinmemis ödemediğiniz kismin faizi silinmiş 4te 3unu ödemiştim enayi hissediyorum kendimi
Minikkedisila merveaws benimde aynısı hepsini faizli ödedim 168 TL silinmiş lütuf gibi. Onu da öderdim yani gerek yoktu
hayalperest2310 melikessuuu ya vergi dairesine taşındığı için onlar için ayrı birşey çıkaracaklar diyorlar bende anlamadım
Daisy0000 melikessuuu Evet 2 taksit ödemiştim, 857 tl idi aylık taksit ücretim,şimdi 400-425-475e düşmüş ödemem gereken aylık tutarlar
Daisy0000 hzl040823 Hayır ben işe girene kadar borcu erteletmiştim. Erteleme tarihi bittikten sonra direk ödemeye başladım.