Lazer en azından uzun çıkmasını sağlıyor ip,ağda vs. Hem karartma yapar hem erken çıkar bu durumda moralinizi bozar.. benim doktorum izin vermişti 2-3 ayda bir yaptırıyorum çoğalma da olmadı zaten lazerin bebeğe zararı yok sadece hormonlardan dolayı verim alamazsınız diyenler var ama ben verim aldım sorun yaşamadım hala daha gidiyorum 31 haftalığım