Ben de park yatak tercih ettim, ilk dogdudunda yanımda kullanıcam sonrasında kullanabildigi kadar alt kademesinde kullanır diye düsündüm, pierre cardin aldık biz tek bi modeli var zaten sanırım, sepetleri kimse tavsiye etmedi benimmde cevremde hem kullanım süresi kısa hemde sonrasında yer problem oluyor diye