Gulsum3468 37 haftalik oldum 35 haftalikken doktor bebek kanala yerleşmiş dedi sizce ne zaman doğar ikinci gebeligim
esmaozdemir76 Gulsum3468 şuan 37+2 günlük gebeyim yaklaşık bi 3-4 gün önce 1 cm açılmam ve rahmimin yumusadigini catiminda müsait olduğunu söyledi ve ertesi gün nisanim geldi o gündür sürekli sancılar yokluyor ben ne zaman dogururum acaba?
melegimmm_ Gulsum3468 bende 38+1 oldum bugün. Benim bebeğim de doğum pozisyonda uzun zamandır ama hala doğurmadım çok merak ediyorum bende ama hiç bilmiyorum😂
minikoglummm 5 10 haftaya doğar diye düşünüyorum. Biz nereden bilelim insanlar kendi hamileliğini bilmiyor Allah aşkına bide anket açmışsın 😂
Gulsum3468 melegimmm_ ilk bebeğimde kanala yerleştikten 1 hafta sonra doğmuştu bu 2 hafta geçti üstünden daha erken olduğunu düşünüyorum ama dogum yapanlarda var