Kızlar 39+4 olduk kızlar bugün öğleden sonra çok afedersiniz ishal oldum normalde bazen oluyordu ama bu sefer ki değişik adet sancısı gibi sancılarım da var üç gündür ama düzensiz belimde ve kasıklarım da. Biraz önce yine karın ağrım oldu ve ishal im devam ediyor ayrıca sabah da beyaz yoğun akıntı geldi sizce doğum birlitisi mi 😕