Mommm03 kayseres bende kayra ismini düşündüm sonra vazgeçtim koyulmamasıgereken isimler arasında olduğu için vazgctm
kayseres Mommm03 Neden koyulmaması gerekiyor? Araştırdım koyulması caiz deniyor . Bildiğiniz bir sebebi var mı?
Mommm03 kayseres Tanri diye gectigi icin koyulmamasi gerekmis bnimde cok bilgim yok Ama arada o isme yakiyorum cok karisik bir durumdaym