Sumeyyeabdi Yarın 8 bucukta yatış verdi doktorum kucağıma alacağım kızimi inslalah ismimiz miray oldu hastane organizasyonu da hazir son saatler gece 12den sonra bisey yeme içme yok ddj heyacan dorukta 🤲🤲🥰
Mhrbn44_ Sumeyyeabdi ayy ne güzel maşallah saglik sihatle gelsin hayatiniza guzellikler getirsin inşallah😊doğumunuz su gibi gecsin insallah…bizlerede dua etmeyi unutma doğumhanede😁
Sumeyyeabdi Mhrbn44_ ınslalalh canim benim sağlıcakla kavuşalım 🤲🥰ilk sezeryanim ikinci doğumum kolau geçer ınslalah tamam bol bol dua ederim 🤲
Flyy Yaa çok heyecanlı bize daha var ama son gün nasıl olurum diye düşünüyorum ☺️ Allah kolaylıkla bebişinize kavuştursun canım 🍀
Sumeyyeabdi Flyy amin canım benim inslalah 🥰 size ne kadar var doğuma ikinci ama ayrı bir heyacan var bundada 🤗