Sinemmce Merhaba kızlar. İkinci doğum için 2 ayım kaldı. Ve kararsızım. Aranızda SSDV olan var mı. Tercih etmeli miyim. Sizler neler yaşadınız. Olumsuz yönleri nelerdir ? Olumlu yönleri nelerdir ?
Zeynepsen Sinemmce benimde iki buçuk sene geçti acaba mi diyorum bı doktoruma sorucam o ne diyo dikislerim iç dikişler vs ne durumda diye
Yenidenanneoluyom Sinemmce benim de dogum yapalı 13 yil oldu simdi gebeyim ve 2 sezeryan yapmıştım. Onune gelen çok zaman olmuş ssvd yap diyor. Ama bunu her doktor yapmiyor yapanlar biraz pahali kendime de guvenemiyorum cok kararsizim.
Sinemmce Yenidenanneoluyom evet doktor değiştirdim şuanki o kadar karşı ki. Yırtılma söz konusu oluyor ben riski göze alamam diyor.
Yenibirii Sinemmce düzelmiş olmasi gerekir normal şartlarda. Her hangi bi komplikasyon yaşamadiysaniz dikişlerinizle sorun olmaz