Yeni hamileliğimde gitmek görmek istedim 4 tane oda var bir kalabalık doktor randevusuz hasta bakmam dedi paramla muayeneye bile almadı içeride doktor yok acile hasta gelmiş ona bakıyormuş vs çalışıyorum hafta sonu gidebiliyorum. Sevmedim doğrusu özelde hastalar başka yerlerde yönlendirme vs olur burası paralı devlet acili gibi. Ben ilhan varank ta özge doğan a gittim çok tatlı kadın özel gibi istediğiniz kadar soru sorun. Zeynep kamil daha teşekküllü geliyor oraya gidiyorum gebeler için ayrı bir bina var kan verdiğimiz yerde sadece gebeler oluyor hemen muayene ol kan ver git sıra da yok doktorlar güler yüzlü