Kızlar bebeğim 6 günlük bir kaç gündür yatırdığımda ıkınıyor sürekli hareket edip kendini uyandırıyo ve yutkunma hareketleri yapıp azıcık kusuyo kucağıma alıyorum gazını çıkartmaya çalışıyorum ama ağzından çok nadir gaz çıkarıyo ara ara alttan çıkarıyo 15 dk uğraşıyorum yok ana kucağındayken daha rahat yüksek olduğu için mi kendi beşiği düz yan yatıyorum acaba gaz mı yoksa reflü mü