Yemeklerde kahvaltılarda yani önceden nasılsa yemeye devam etmekte bir sakınca yok, ama smothie gibi veya suyunu kaynatıp içmek tehlikeli. Ben doktoruma sormuştum sen kilo kilo yemediğin suyunu içmediğin sürecek sorun yok dedi 33 haftalık hamileyim nerdeyse her gün bir şekilde yemişimdir sorun yaşamadım