Tugba_42 bu aralar yürümesende olır erik büyüklüğünde olan rahim git gide büyüyor ağrılar kramplar çok normal yürüyüş de aksine esnektir faydalı olur riskli gebelik değilse hareketli gebelik çok faydalı haftalar biraz daha İlerleyince pelvis kemikleri esnemeye rahim yukarı doğru çıkmaya başladıkça ağrılarınız yine olucak hatta eklemleriniz hepsi doktorunuz aksini söylemedikçr endişelenmeyin her ay vücut regl olmaya alışık oldığu için regl olur gibi belirtiler de vericektir bende hamileyim kuzenim doç kadın doğumcu aynı şekilde böyle söylüyor riskli gebelik yada başka bi sorununız olmadiği sürece rahat olun spor yapmak tam tersi çok faydalı