Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. 2. Hamileliğim oğlum 8aylık. Şuan 8haftalık hamileyim. Geçen hafta perşembe- cuma lekelenmem oldu c.tesi kanamaya döndü bu arada idrar yolu enfeksiyonum vardı onun için gitmiştim doktora hamile oldugumu öğrendim 🤭 doktor ilk kalp atışını duymadı daha sonra gitmem de duydu ama düşük riskin var dedi progestan ve iğne verdi. 2 hafta sonra gel kalp atışını tekrar dinleyelim dedi. Bi kaç gün önce kanamam bitti. 2 hafta beklemeden gitsem mi doktora? Kanamam bitti riskim ortadan kalkmış oluyor mu? Kalp atışı durursa benim anlamam mümkün mü? İlk defa başıma geliyor belki yaşayan vardır