Yenibirii Merve68681 illaki radyasyon saçıyor televizyon telfon vs. ama yaşam içinde diğer şeylerden de radyasyon yediğimiz icin pek te kaçışımız yok gibi
Fidan_14 Merve68681 bende böyle bi post açıçakdım şimdi 🤣🤣Benimde aklıma takıldl telefonla çok oynuyorunəm
Mavidunyamm Merve68681 ben günün %90 telefonla uğraşıyorum çok şükür bir şey olmadı. Napim telefonda olmasa sıkıntıdan ölürüm 😆
momlife_7 Sıgara içmek alkol kullanmaktan iyidir canım karnına doğru tutma bence bi sakıncası yoktur 🙈