Ecmel44 benim 25 li haftalardan beri az, şuan 33+2 , küçük bi alanda kaldı suyum, bu zamana kadar o aktı her gün, biz ailecek çalıştık üstünü doldurduk, havuç suyu önce günde 2 bardak, sonra günlük 1 bardağa düşürdüm, sabah akşam maden suyu, 4-5 litre su günlük, mümkünse sabah akşam birer bardak süt.. lakin 34 ü doldurunca 5 gün sonra yani doğum olması gerek, suyum gelmeye hep devam ettiği için bebeği daha fazla riske atamyız dedi doktor. Sen inşallah 37-38 lere gelebilirsin canım yazdığım sıvılara dikkat edersen.. en umutsuz vaka ben bile 7 hafta götürdüm Allahın izniyle, sonu da hayırlı ve güzel olsun inşallah