Randevum yarın , dün verdiğim idrar tahlilinde 8-10 eritrosit görüldü yazıyor 27 haftalık hamileyim daha önce suyum gelmesi sebebiyle erken doğum yaptım bunda sürekli enfeksiyon takip ediliyor genelde 2-3 çıkan eritrosit bu sefer 8-10 çıkınca korktum enfeksiyon var mı demek bilenler yardımcı olabilir mi