gstetik Feri ben 14 haftalikken oldum 23haftaligim.uzun sure ayakta kalmamaya gayret ediyorum ama doktorum calismaya devam edeceksin,yatmak seni psikolojik olarak yipratir dedi
baby3_ Ssyma amin cümlemize inşallah. Benim de 3 dış gebelik sonra kimyasal oldu. Sağ tüpüm alındı. Sonra tüp bebek tedavisi yapıldı. Öyle kızlarımı kucağıma aldım. Kötü düşünme her anından zevk almaya çalış
Ssyma baby3_ baby3_ ayy çok zor şeyler Allahım korusun Yani yatıyorum sadece hep evdeyim bakalım hayırlısı