TTtutku Hanımlar bir anda ellerim kaşınmaya sızlamaya ve şişmeye başladı açip kapatınca acıyor sebebi ne olabilir
Mhrbn44_ TTtutku kac haftaliksiniz ben bi yerde el parmak şişmesini gebelik zehirlenmesi diye okumustum bence bi kadin doğum acile gidin
ballibocek TTtutku en doğrusu hekiminzie danışmak. Bir cilt hastalığı da olabilir. Hormonal olabilir. Dişük ihtimal ama gebelik kolestazı olabilir. Tahlillerle ihtimalleri sıra ile dışlamak lazım, ona göre kullanılacak ilaç da belli olacaktır zaten…
Happymomeda Mhrbn44_ bende normaldi ödemeden dolayı şişip iniyordu atel taktık 1 hafta ya falan geçti şişmesi
Happymomeda Mhrbn44_ ödemdir büyük ihtimall gebelik zehirlenmesi belirtilerinde buda varsa doktora gidin derim zaten en iyisi doktora gitmek 💫
Tuuuuba TTtutku kan sulandirici kullanıyor musunuz ? Bende de aynı durum var eğer tansiyonunuz yüksek çıkmıyorsa baş agriniz yoksa gebelik zehirlenmesi değildir. Ödemden kaynaklı sinir sıkışması oluyormuş ben de atel kullanıyorum ve parmaklarınızı çok hareket ettirmemeye çalışın. Doktorum carpal tünel sendromundan bahsetti atel önerdi
TTtutku Tuuuuba kan sulandırıcıya daha başlamamıştım bulantılarım yeni geçti ama alerji büyük ihtimalle