Hanımlar merhaba 15 haftalık hamileyim karnımın sol tarafında bi sertlik bi sıkışık gibi anlam veremedim hafif bi ağrısı da var sanki bütün gazlar orda toplanmış gibi değişik bişey acaba neyin nesi ? Bilen var mı bebeğim o tarafta mı yoksa onu mu hissediyorum kötü bisey değildir dimi 🙄😟