1anne2bebek__ Annebebek_33 kızımda bakmıştım. Doğru çıktı bu hamileliğimde de baktım erkek gösteriyordu doğru bildi 😂
Elhafnurrr Annebebek_33 doğru çıkmasa inanmazdım ama iki gebeliğimde de doğru çıktı o yüzden inanıyorum 🤭😂
Medda Evetttt ben oradan tahmn etmiştim bebeğimi ve doğru cıktı 🥰 hatta birkaç arkadaşımada yapmıstım onlarınkindede yanılma olmadı 🥳
Ela3834 Annebebek_33 Çin takvimi de kan yenileme testi de erkek gözüküyor bakalım ne çıkacak.. Bizim tüp bebek eğer öyleyse iki oğlum olacak biri kızdır ins 🤲 Rabbim ikisini de yaşatsın herkese içinde bana da
Glsacar32- benim ilk bebğimde tutmuştu bunda erkek diyo ama doktor kıza benziyor dedi bakalım iki hafta sonra falan netleşir:)