siyahinciii Kızlar yarın tekrar kan vereceğim 7.61 ile başladık inşaallah yükselmiştir tek temennim bu dua edin lütfen Salı günü de sonuç öğrenmeye gideceğim lütfen duanıza beni de katın
siyahinciii Tucemsiiii koku hassasiyeti,göğüs hassasiyeti,mide bulantısı,arada baş dönmesi bel ve kasık ağrısı
Tucemsiiii siyahinciii bende sadece göğüs hassasiyeti ve kasık ağrısı var. Göğüs uçlarım dikleşti göğüslerim şiş ve ağrıyor bakalım akşam test yapıcam
efflz Merhaba kızlar benimde daha önce bir dış gebelik ve bi kürtajım var adetim 2 gün gecikince test yaptırdım 20.6 çıktı değerim 2 gün sonra yani bugün ki beta sonucum 79.97 inşallah sağlıklıdır çok korkuyorum
Melekavsr efflz inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Beta yükselmen 2 günde gayet güzel. Doktorun bi sorun olduğunu söylemedikçe kafana takma.