Merhaba güzel anneler Türk kahvesi çok seviyorum ama son 2 aydan beri artık daha bir çok seviyorum
Gebelikte ne kadar sağlıklı gebelik şekerini tetikler mi ne kadar araştırsam da yani beni tatmin edecek bilgi elde edemiyorum doktora söyledim ya günde bir fincan olmak şartıyla çok sıkıntı değil ama bugün öyle bir yerde okudum galiba gebelik şekerini de etkiliyormuş yani yükseltebiliyormuş bilgisi olan varsa Beni de bilgilendirebilir mi