Bebekliannee EverlerinSeher doktorlar da bilmiyor ki o kanamanın ne olduğunu hepsi farklı birşey diyor kanama durumlarına. 12 gün kahvemsi lekelenmem oldu. Sebebini bilmiyorum kendiliğinden geçti
Slalaylay EverlerinSeher ilk cocugumda hic bisi olmadi yerlesme kanamasi mide bulantisi sanki hamile degildim bunda da 2 haftadir kanamalarla ugrasiyoruz degisiyor yani
esrayyy 14+5 deyim henüz hiç lekelenme kanama vs olmadı inşallah da olmadan atlatırım 20. Hafta da bile hafif bir kanama yaşayanlar olabiliyormuş bunları düşünerek başıma gelirse korkmayım diye kendimi ikna ediyorum
Emine_pektas01 EverlerinSeher en son adet tarıhım 17 Eylüldü 5 ekımde 4 gün boyunca sadece çamur gibi leke geldı ondan sonra hıc adet olmadım sonra test yaptım çok şükür hamıle olduğumu ogrendım elhamdulillah herkes yerleşme kanaması dedıler hastaneye gittim ve suan hesaba göre ben tam olarak 7+4 günlük hamıleyım çok şükür inşallah bi daha da birsey görmem kimsede görmez Rabbim yavrularımızı korusun hayırlı sağlıklı bir sekılde de kuracağımıza almak nasip olur inşallah 🤲🤲🤲
Busra262 EverlerinSeher ben 11. Haftamda çok stresli bir gün geçirmiştim arabamızla yolda kaldık sonra uzun bir yol geldik gecesinde ufak bir pembelik gördüm doktorum düşük belirtisi olduğu için doktora gitmemi söyledi gittim bebek iyiydi ama o gün yerleşme kanaması mı stresten mi oldu net bir şey söylemediler hepsi olabilir dediler .Kanama kesici ilaç vermişti.
3MelekAnnesiiii EverlerinSeher yerlesme kanamasi veya kahve rengi akinti bende 4 hamileligimdede olmadi sadece bir düsügümde kahve ve kan akintim oldu 😔