Kızlar 35 haftalık olduk ama son zamanlarda akıntı şeklinde yani ben akıntı zannediyorum biseyler akiyo gibi hissediyorum bakıyorum ıslaklık var doktor her gittiğimizde bakiyo suyu iyi dedi ama su geldiğinde bunu nasıl ayırt edebilirim ilk gebelik anlamıyorum o yüzden