Dilaraa23 Benimde doğumum orada olacak bülent kars hoca tarafından, ama daha hiç gitmedim merak ediyorum bende nasıl hastane diye
Cancannn Dilaraa23 bende bülent kars’a gidiyorum kardeşimin dokturu çok güvendiğim bi doktor.Hastanede güzel bi hastane kardeşimin doğumundan biliyorum .Sizin doğum ne zaman ?
Burmur Dilaraa23 doktor bey mi yapıcak normal doğumunuzu ? Süreci nasıl ilerliyor acaba kendisinin biliyor musunuz
EdaNrky Bende Bülent hocanın hastasıyım mayıs ortası central de doğum olacak inş. Tecrübelerinizi bizimle de paylaşın lütfen. Mecburen central olacak hiç sevmiyorum o hastahaneyi
Dilaraa23 EdaNrky doğumum gerçekleşti hastaneden memnun kaldım, bende olumsuz şeyler duymuştum ama hiç öyle olmadı çok şükür, hemşirelerde gayet ilgililerdi doğumdan sonra😊
Burmur Dilaraa23 dilara hanım bebişi bekliyor musunuz hala 😇 ara ara soracağım size çok merak ediyorum süreci. İnşallah kolayca kucağınıza alırsınız miniği❤️
Burmur Dilaraa23 dilara hanım doğum oldumu ? :) nasıl geçti bülent beylemi yaptınız süreciniz nasıldı. Merakla sizi bekliyorum
Dilaraa23 Burmur merhabalar evet oldu :) sezaryen oldum bülent hoca yaptı central hospital da, hemşireler gayet ilgiliydi bülent hocada öyle. İlk uyandığımda regl ağrısı gibi ağrılarım oldu. Bugün 3. Gün olacak iyileşmeye başladım bile her şey yolunda🥰