Esomami 28 hafta 2gunlugum ya oyle haraketleri varki cikcacak saniyorm tekmelerini rahmime baski yapio ahy cok degisik bu 38 hafta dururmu acep orda 🤣🤣 varmi benim gibi hisseden
Neroizm Esomami ben 33+3 deyim diyorum ki alttan gelemezse gobek deliginden, hic olmadi agzimdan filan cikacak. Cunku gobegimi yirtip cikmasi bile olasi o derece hareketli ve hareketleri o kadar sert ki...
Esomami Neroizm aynen canim ya ilk gebeligimde hic boyle hissetmemistm 🤣 hepsi ayni olmaz tabikide genede gusel duygular
ygtdesign 24 haftaligim bir saniye bile durmayan ozellikle ben yemek yiyince coşan bi kizim var 😂 dogunca nasil olacak cok merak ediyorum