Kizlar nasil anlatsam bilemiyorum ya, bulanti da deyil, ekşime de deyil
Midemin tam üstü kaziniyor, yaniyor gibi
Oturup ağlamak istyorum, cok rahatsiz ediyor
Boyle belirti okumamistim hic bir yerde
İki gundur var, dun 9 haftani tamamladim
Uzerine basinca daha da siddetleniyor
Basina gelen oldu mi😞😞😞