Metin beyde Anadolu’ya geçiş yapmış. Yeni açıldığı için SGK bağlamamışlar ama baglanicak dediler. Devlet hastanelerinin odaları güzel oluyor ama doktorlar insanları azarlıyor. Suratına bile bakmiyolar. Sizin ilçeyi bilmiyorum ama burası öyle . Birde devlette tek kalıyorsunuz o zor olur diye düşünüyorum.