Tuba0701m Kızlar merhaba 38 . Haftaya girdik bebeğe isim bulamadık daha 🥰. Buldugumuz isim de kararsız kaldık💙 Zeyd ensar Eyüp ensar Alperen ege Kararsız kaldık 🥰🥰sizce hangisi kulağa hoş geliyor😂
Sarelle2 Hayırla kucağınıza alın inşallah Benim de bir oğlum olacak Talha Zeyd koyacagız Abisinin ismi Muhammed Taha idi Taha zeyd de önerebilirim Musab Ahmet Kayra
Aegean Diğerlerini siz bilirsiniz ama Zeyd nedir çocuğunuz arap çocuğu sanılır ilerde, cidden çocuğu ZEEEEYD diye çağırabilecek misiniz? Benim tavsiyem çocuğun hayatını zorlaştırmamak 🙊