Isıtmayı istemediğiniz odaların peteklerin kapatmanız gerekir ama devir daim için 3 petek en az açık olması gerekiyor ve evet aç kapa yaparsanız daha çok fatura gelir düşük ayarda sürekli çalıştırın doğalgaz ısındığımda kapatayım olayı olan birşey değil yüksek açmanıza da gerek yok zaten yüksekte açarsanız birden tabi fatura çok gelir bulunduğunuz yere göre ayarını zamanla anlarsınız