Nunuuh Kızlar ben 9+4 haftalik hamileyim.Hamilelikden Once kahve bagimlisiydim her gun iciyodum.Simdi canim çok cekdi bir fincan icdim küçük.Zararlimidir?Hamilelik doneminde ilk defa iciyorum
Busel Nunuuh canım kafein oranına dikkat edip içsen en iyisi günde 1 fincan yeterli çünkü daha çaydan çikolatadan da kafein alıyoruz unutma. Çayda bilr 60 70 mg kafein var
2prensesannesiiii Nunuuh valla ben gün de 1 bardak nescafe içiyorum içebelirsin aşırıya kaçmadan 13+5 im
Meribiri1 Günde 2-3 fincan içmediğiniz sürece bişey olmaz diye biliyorum bende kahve aşığıyım doktoruma sordum abartmadığın sürece sorun olmaz demişti günde bir fincan içiyorum bazen iki günde bir
Ysmnrn Nunuuh benim doktorum kola ve nescafeye kesinlikle yasak dedi. Türk kahvesi aşırıya kaçmadan içebilirsin dedi. 💕💕
Nunuuh Ysmnrn Çok teşekkür ederim.İkisinide tuketmiyorum.Sag salım qucağınıza alirsiniz insAllah Miniginizi❤️💙
deneyimlianne2 Nunuuh Günde 1 fincan Türk kahvesinin zararı yokmuş doktor izin verdi ama benim de en büyük sorunum bu daha fazla içmek istiyorum basen iki oluyor bazen de kapağını açıyorum koklayıp bırakıyorum keşler gibi 😂