Bende çok kötüyüm öksürük falan çok şiddetli oğlum ınfulanza olmuştu dün acile gittim bana dediği düdük gibi ötüyor ciğerin dedi bilirim çünkü hiriltim var hissediyorum nefes alamıyorum acıyor antibiyotik verdi bisey olmaz dedi ama içimde de bi korku da var 😔