Merhaba kizçeler. Benim 3 gündür sabah kalktıktan sonra ve gün içerisinde akıntım oluyor ıslanıyor gibi ama az az geliyor. Şeffaf gibi ama hafif kıvamlı çok hafif de kokusu var. İdrar mi kaçırıyorum diye düşünüyorum ama emin olamıyorum. 2 gündür de normalde sert ve gergin olan karnım yumuşak yumuşak. Ve bebiş hareketleri 2 gündür çok az. Normalde resmen içimde tepiniyordu. Normal mi sizce? 4 gün öncesinde nerdeyse belim kopacak gibi ağrılar vardi şimdi ağrılarım kesildi bu belirtiler var. Tecrübeli anneler ya da ayni haftada olup aynı şeyleri yaşayan var mı? Çarşamba randevum var ama erken gitmem mi gerekiyor sizce 😢