Adetim gecikmeden 1-2 gün önce hissedip test verdim ve 42 çıktı sonra sonucu değiştirip 36,6 yaptılar. 2 gün sonra tekrar verdim 53,7 çıktı. Artış az mı. Evde kendi yaptığım testte hala silik çıkıyor yeni olduğu için 2 kat artmıyor olabilir mi? Yoksa kimyasal mı