Syfee Sarı renkte akıntım olmaya başladı acaba haptan mıdır kullanan varmı bu hapı 35 haftama girdim bugün erken dogum riskim var doktorum verdi kullananlar varmı
Minicigimmm Syfee Bende kullanıyorum benimde akıntım oldu.Sizin neden erken doğum riskiniz var acaba? Günde ne kadar kullanıyorsunuz?
Mavikalem Syfee O hapı ilk doğumda bende kullandim ama aile hekimi ilacın tansiyon ilacı olduğunu soylemisti. Tansiyonun mu yüksek dedi hayır dedim . Senin tansiyonla mı alakalı
Syfee Minicigimmm kasıgıma agrı girdi hastaneye gittiö sancım cıktı açılmam 1 cm olmuş işte o yüzden hap kullanıyorum sabah akşam 2 defa
Syfee Mavikalem internetten bende baktım tansiyon yaZıyor ama bana agrı kesici diye verdi sancılarımı durdurmak için