Emel99emel yani şöyle benimde ilk bebeğim ve biraz zorlu süreçler geçirdim kendim de anestezi teknikeriyim zaten kendi hastanemdeki doktor gidiyor diğerlerine gitmeyi istemiyorum o yüzden bayağı araştırdım hem fiyat olarak iyi geldi bana hemde ayşe kavasoğlu, ayşe Şeyma küçükakça ve zeynep Elmalı baktım hepsine yorumlarını felan da okudum hepsi için yorumlar çok iyi. Zaten gece nöbetçileri de kendi doktorlarıymış dışardan doktor almıyorlarmış. Benim için en önemlisi de doğum gece olursa gelebilmesiydi o da var. Şuan için cuma gününe zeynep hanıma randevu aldım ama ayşe Şeyma hanımla değiştirsem mi bilmiyorum. İkisi için de fazlaca ilgili anne gibi ilgilendikleri felan yazıyor her yerde