Dmg Çok özür dileyerek soruyorum ama lavabodan çıkarken kanlı akıntım olduğunu gördüm 38 haftalık hamileyim tekrardan baktığımdan peçetede herhangi bir leke görünmüyordu acaba nişan denilen şey gelmiş olabilir mi ağrım vs bir şey yok
Der_0 Dmg korkma sancı gelmedikçe gitmene gerek yok sancın başlasın git canım kadın doğum acile git muhakkak
Mhrbn44_ Dmg sümüsü olmasi nişan anlamina geliyor canim ama hemen nişan geldi diye doğum olmuyor sancilarin baslamasi lazim
Adacan Nisan olsa da olmasa da doktora gitmelisin ben hiç Nisan yaşamadım ama kanama lekelenme hamileliğin hicbirinde normal değil