Sudedemirer 26+3 ama erken dogum olabilir dedi doktor dogum kanalına inmiş hastane çantasını ayarlicam neler koymam gerek sizler neler koydunuz komple bit liste halinde yazabilirmisiniz
Anneolmak93 Sudedemirer iki tane bebek hastane çıkışı Anne pijama takımı terlik çorap iç çamaşır ped Emzik biberon ıslak mendil mama kundak bebek battaniyesi bebek bezi Puset yada ana kucağı
Sudedemirer Anneolmak93 kaç gün hastanede kalıyoruz dogumdan sonra bezden kaç tane götürmeliyim kimisi bebege 4 5 tane takım koyuyor kafam çok karıştı napsam bilemedim
Anneolmak93 Sudedemirer erken dogum da bebek küveze girme durumu var siz sezaryan olursanız bigece yatırırlar bebek bezi 10 tane yeterli
Anneolmak93 Anneolmak93 Sudedemirer normal doğumda anne zaten kendini topladıgı zaman eve gönderiyolar siz kendinize de bez ped koyun hastanede de veriyolar hasta bezi sorun olmuyor