Fidan_14 Kızlar bende son 1aydır tıraşdan sonra genital bölgemde ve bacaklarımda aşırı yanma kaşıntı oluyir jiletle alıyorum bunun için ne önerirsiniz krem suruyorum biraz geciyor sonra yine 36,+3 hamileyim
Prensesbii15 Fidan_14 duşa girince boydan bı su tütün vücudunuza jilet ile alacağınız yerlere biraz saç kremi surup 2 3 dk bekleyin sonra tras edin hiç bişey olmuyor aksine bacaklar çok kaygan oluyor miss gibi
Fidan_14 Mhrbn44_ evet hiç böyle olmamışdı çok sinirlerimi bozuyor Epilyator ve agda canımı çok yakıyor yapamıyorum
Sudedemirer Aynısı bendede oluyordu jileti değiştirdim olmuyor daha bendede kaşıntı ve yanma çok oluyordu kızarıyordu şuan olmuyor
Sudedemirer Fidan_14 markette satılanlardan kullanıyordum şimdi venüs diye bir marka gratisten indirimde aldım 90 dan 60 a düşmüştü önerenler vardı denedim iyi geldi güzel de alıyor kızarıklık kaşıntı yanma olmuyor
Mhrbn44_ Fidan_14 bende trasliyordum ama artik göbeğinden dolayi iyi goremiyorum tertemiz olmayinca sinirleniyorum gecen hafta duşta gina geldi duşumu aldim üstümü giydim direk kuaföre gittim o sinirle ağda yaptirdim biraz acidi yapilirken ama tertemiz oldu bir haftadir pamuk gibi 1 ay kafam rahat
hayalperest2310 Happymomeda ismi ne acaba zararsız mı bende de çok var kaşıya kaşıya tahriş ettim hep
Happymomeda hayalperest2310 stilex doktor kızım için verdi sinek ısırgi için ama ben 3 4 defa kullandım cok rahat