lknurKcn bende 35+1 günlük hamileyim 33 haftada başladı o dediklerin ekstra adet ağrısı be bel ağrısı da oluyor ara ara gelip gidiyor rahim doğuma hazırlıyormuş kendini eğer çok şiddetli olduğunu düşünmüyorsan bence korkmana gerek yok yinede doktoruna danış benim doktorum normal dedi daha da articakmis ilerleyen zamanlarda